Wednesday, November 10, 2010

you're the best!

masih terngiang2 di telinge ku..
ketika itu aku berusie 13 tahun..
" Ha je lah anak mama yg mama x dpt tgk membesar.."
sayu mendgr suaramu ketika itu,
maafkan aku mama,
kerna hidup sebumbung dgnmu hanye 12 tahun..
maafkan aku mama,
kini aku hidup jauh lg di negare org

dari kecil..ku sangka kau slalu abaikan aku
rupanya kau tahu aku seorg explorer
kau lepaskan aku 
sbb itu yg terbaik buat aku 
walaupun aku slalu kau marahi,
walaupun aku penah kau tangankan,
tp itulah tanda sygmu bukan?
dibibir kau kata "jangan!!"
tp risau dihati mu Allah saja yg tahu.

maafkan aku mama,
tiada kain batik atau perfume
yg dpt ku berikan sebagai hadiah.
maafkan aku mama,
hanya doaku dan coretan hati nih
yg menjadi hadiah hari jadimu
barakallahu fikk mama!
knape kau yang terpilih menjadi mamaku?
sbb Allah tahu kau yg terbaik untukku.
^_^  luv u




1 comment:

  1. omg, i wanna be ur mama tetibe. haha. sebak seyh! im soo gonna call my mom now. huuuu =')

    ReplyDelete